ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БАС ПРОКУРАТУРАСЫ ЖАНЫНДАҒЫ
ҚҰҚЫҚ ҚОРҒАУ ОРГАНДАРЫ АКАДЕМИЯСЫНЫҢ
2019-2023 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН ДАМУ СТРАТЕГИЯСЫ

МАЗМҰНЫ

1. Жалпы ережелер;
2. Миссиясы, пайымдауы мен қағидаттары;
3. Стратегиялық мақсаттар мен міндеттер;
4. Стратегияны жүзеге асыру механизмі;
5. Күтілетін нәтижелер;
6. Қолданылған құқықтық актілер мен пайдаланылған дерек көздер.

ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының жанындағы Құқық қорғау органдары академиясының 2019-2023 жылдарға арналған Даму Стратегиясы құқық қорғау органдары үшін кадрлар даярлау жүйесін одан әрі жаңғырту мақсатында әзірленді.

«Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының жанындағы Құқық қорғау органдарының академиясы» республикалық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Академия) білім беру мазмұнын және білім беру қызметін ұйымдастыруды дербес айқындайтын ерекше мәртебесі бар коммерциялық емес білім беру ұйымы болып табылады.

Академия Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 4 мамырдағы №15 Жарлығы бойынша мынадай міндеттерді жүктеуімен құрылды:

— құқық қорғау органдары қызметкерлерінің, оның ішінде Президенттік резервте тұрған қызметкерлердің кәсіби деңгейін арттыру;

-құқық қорғау қызметі саласында ведомствоаралық ғылыми зерттеулерді үйлестіру және жүргізу;

— жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру.

2015 жылғы қыркүйекте Құқық қорғау органдары академиясының құрылуына байланысты құқық қорғау органдарының ведомствоаралық ғылыми және білім беру қызметін дамыту перспективалары Қазақстан Республикасының Заңдылықты, құқықтық тәртіпті және қылмысқа қарсы күресті қамтамасыз ету жөніндегі үйлестіру кеңесінде таныстырылды және мақұлданды.

Құжатта қызметтің негізгі бағыттары, оқыту алгоритмдері мен механизмдері, ведомствоаралық ғылыми қызметті үйлестіру және т.б. анықталды.

Бүгінгі күні Академия қалыптасу кезеңінен өтті, айтарлықтай жұмыс атқарылды.

«Құқық қорғау қызметі» және «Құқықтану» мамандықтары бойынша жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары (магистратура және докторантура) бойынша білім беру қызметін жүзеге асыру құқығына лицензиялар алынды.

2017 жылы Академияны Білім және ғылым министрлігі Ғылыми-техникалық қызмет субъектісі ретінде аттестаттады.

2018 жылы білім беру сапасын қамтамасыз ету жөніндегі тәуелсіз агенттік оқу орнын институционалдық аккредиттеуді жүргізді. 2024 жылғы 19 қаңтарға дейін бес жыл мерзімде іске асырылатын білім беру бағдарламаларының талаптары мен стандарттарына сәйкестігі туралы куәлік алынды.

Бұл академияға артықшылық береді және жоғары оқу орнының рейтингін одан әрі арттыруға, қазақстандық жоғары оқу орындары арасында бәсекелестік позицияларды нығайтуға ықпал етеді. ЖОО-ның даму деңгейі мен білім беру қызметтерінің сапасын ресми мойындау Академияның қалыптасуының, жаңа генерацияның бәсекеге қабілетті мамандарын даярлау бойынша оған жүктелген миссияны іске асырудың маңызды кезеңі болды.

Академияның жаңа құрылымы бекітілді, прокурорлық қадағалау, тергеу және жедел жұмыс, сондай-ақ халықаралық оқыту бойынша арнайы кафедралар құрылды. Ғылыми-білім беру қызметінің сапасын бағалау және мониторинг бойынша арнайы басқарма, оқу процесіне ақпараттық технологияларды енгізу бөлімі құрылды.

Нормативтік-құқықтық база әзірленіп, енгізілді, консультативтік-кеңесші, алқалық басқару органдары (ғылыми, оқу-әдістемелік және диссертациялық кеңестер) құрылды.

Оқыту бағдарламалары қадағалау қызметінің негізгі бағыттарына (қылмыстық процесті жаңғырту, қоғамдық мүдделерді қорғау, атқарушылық іс жүргізу, әкімшілік және азаматтық заңнамалар саласында) бағдарланған, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет (мемлекеттік органдар мен квазимемлекеттік сектордағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл) және экономикалық тергеу қызметінің (экономика саласындағы қылмыстар) ерекшелігін ескереді.

Қызметкерлердің біліктілігін арттыру курстарының тақырыбы практика қажеттілігін талдау және бағалау жолымен қалыптасады.

2015 жылдан бастап академия қабырғасында құқық қорғау органдарының 5000-нан астам қызметкері біліктілігін арттырудан және қайта даярлаудан өтті.

Президенттік резервте тұрған адамдарды даярлау жүйесі құрылып, жолға қойылды. Курстардың тақырыбы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, терроризм мен экстремизмге қарсы тұру, сыбайлас жемқорлық және ақпараттық технологияларды пайдалану мәселелерінен тұрады.

Президенттік курстарда прокуратура, ішкі істер, Ұлттық бюро және экономикалық тергеу қызметінен 86 басшы өз біліктілігін арттырды, оның 23-і жоғары лауазымдарға тағайындалды.

Академияның профессор-оқытушылар құрамы үшін біліктілікті арттыру және кәсіби дамыту жүйесі жұмыс істейді.

Бұл Қазақстанның жетекші жоғары оқу орындарында (Назарбаев Университеті, Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті — Елбасы атындағы Ұлттық қорғаныс университеті, ІІМ Академиясы, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті және т.б.) тағылымдамадан өту, өз педагогикалық қызметінің бағыттары бойынша, соның ішінде Ресей, Венгрия және т. б. іс-шараларға қатысушыларды оқыту.

Тұрақты негізде Педагогикалық шеберлік мектебі жұмыс істейді, сабақтарды өткізу үшін Академияның тәжірибелі қызметкерлері, сондай-ақ оқытушылар, ғалымдар, басқа жоғары оқу орындарының сарапшылары тартылады.

Халықаралық ынтымақтастық саласында Академия үшін жаһандық қауіп-қатерлерге қарсы іс-қимыл бойынша Өңірлік хаб құру жобасы басым болып табылады. Бұл экстремизм мен терроризм, есірткінің заңсыз айналымы, заңсыз көші-қон және адам саудасы, экологиялық қылмыс, киберқылмыс, қаржылық қылмыстар және сыбайлас жемқорлық.

Қазақстандық құқық қорғау органдарының қызметкерлерімен қатар Хабта Өзбекстан, Қырғызстан, Тәжікстан, Түрікменстан, Ауғанстан және Пәкістаннан келген құқық қорғау органдарының қызметкерлері білім алуда.

ЕҚЫҰ, ЕО, БҰҰ, Интерпол, INTERRA, ITEC, Дүниежүзілік банк, MASHAV агенттіктері, шет елдердің (АҚШ, Түркия, Израиль, ГФР, Венгрия, Франция, Ресей, Ұлыбритания, Үндістан) елшіліктерімен және өкілдіктерімен өзара тығыз іс-қимыл жолға қойылған.

Олардың көмегімен 2018 жылы Австрияда, Венгрияда, Грузияда, Қырғызстанда, Литвада және т. б. халықаралық іс-шараларға қатысу және білім алу, тәжірибе алмасу үшін 80 прокуратура қызметкеріне шетелге шығу ұйымдастырылды.

Хаб құрылған сәттен бастап халықаралық сарапшылардың қатысуымен барлығы 42 тренинг өткізілді, құқық қорғау органдарының 1378 қызметкері оқытылды, қаржылық қылмыстарды тергеу бойынша 10 ұлттық жаттықтырушы дайындалды.

Хабтың білім беру іс-шараларын өткізу ерекшелігі «симуляция» сияқты оқытудың инновациялық әдістерін қолдану болып табылады (қылмыстарды анықтау, жолын кесу және тергеу кезеңдерімен нақты жасау жағдайларын модельдеу).

Бұл білім алушыларға практикалық дағдыларды пысықтауға және жұмыстағы проблемалық аймақтарды анықтауға мүмкіндік береді. Мұндай тренинг ЕҚЫҰ қолдауымен посткеңестік кеңістікте алғаш рет 2018 жылдың қыркүйек айында өткізілді.

Оған 19 мемлекеттен 100-ден астам адам қатысты (Қазақстан, Беларусь, Өзбекстан, Ресей, Тәжікстан, Литва, Украина, Түрікменстан, Армения, Грузия, Қырғызстан, Израиль, Молдова, Әзірбайжан және т.б.). Мұндай іс-шараларды Хабтың басқа бағыттары бойынша жалғастыру жоспарланып отыр.

Сондай – ақ, 2018 жылдың сәуірінде Академияға берілген ТМД – ға қатысушы мемлекеттердің базалық ұйымы мәртебесі шеңберінде салықтық (қаржылық) тергеу органдары үшін кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау бойынша «қаржылық тергеу және заңсыз активтерді қайтару» (қараша) халықаралық семинар-тренингі өткізілді.

Құқық қорғау органдарының бірыңғай ғылыми саясатын қалыптастыру мақсатында ғылыми-әдістемелік кеңес құрылды, оның құрамына Академия басшылығы, құқық қорғау органдары мен ғылыми қоғамдастықтың аппараттары мен кадр қызметтерінің басшылары кіреді.

Академия жүргізетін ғылыми зерттеулер ведомствоаралық сипатқа ие және құқық қорғау қызметіндегі стратегиялық міндеттерді шешуге бағытталған. Олардың тақырыбы Жалпыұлттық жоспардың, құқықтық саясат жөніндегі кеңестің және өзге де бағдарламалық құжаттардың іс-шараларымен байланысты.

2018 жылы 5 ғылыми тақырып бойынша зерттеулер аяқталды: «өлім жазасының біртіндеп тарылуы туралы», «Мұнай және мұнай өнімдерін ұрлауға қарсы іс-қимыл бойынша», «капиталды заңсыз шығаруға қарсы іс-қимыл бойынша», «жасыл экономикаға көшу жағдайында экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша», «Батыс Қазақстан облысы мысалында криминологиялық болжау арқылы қылмыстың алдын алу».

Қорытынды бойынша ғылыми-практикалық құралдар мен әдістемелік ұсынымдар дайындалды, әзірленген әдістемелерге 2 авторлық құқық тіркелді,үш криминологиялық форумдар мен конференциялар өткізілді.

Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру желісі бойынша Академия «Құқықтану» және «құқық қорғау қызметі» мамандықтары бойынша кадрлар даярлауды жүзеге асырады.

2015 жылдан бастап 2018 жылға дейін 74 магистрант және 12 докторант шығарылды.

2018 жылы оқуға 50 қызметкер қабылданды, оның ішінде магистратураға — 40, докторантураға – 10. Академияда барлығы 109 тыңдаушы оқиды, оның ішінде магистратурада — 79, докторантурада — 30.
Магистранттар мен докторанттардың шығармашылық мүмкіндіктерін жүзеге асыру үшін зерттеулерде жас ғалымдар кеңесі құрылды.

Оқу-материалдық базасы жаңартылды, 10 Оқу аудиториясы жаңа интерактивті тақталармен, проекторлармен жабдықталды, 1 лингафондық және 1 компьютерлік кабинет жұмыс істейді.

 

АКАДЕМИЯНЫҢ КҮШТІ ЖӘНЕ ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫН ТАЛДАУ

S (strength) – күшті жақтары W (weakness) – әлсіз жақтары
 Қазақстан Республикасының заңнамалық актілері деңгейінде Академияның ерекше мәртебесі бекітілді.

Біліктілікті арттыру және оқыту, оның ішінде Президенттік резерв жүйесі құрылып, жолға қойылды.

Академия ТМД – ға қатысушы мемлекеттердің салықтық (қаржылық) тергеу органдары үшін кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау жөніндегі базалық ұйымы болып белгіленді.

Академия жүргізетін ғылыми зерттеулер ведомствоаралық сипатқа ие және құқық қорғау органдарының стратегиялық міндеттерін шешуге бағытталған.

Жаһандық қауіп-қатерлерге (экстремизм мен терроризм, есірткінің заңсыз айналымы, заңсыз көші-қон және адам саудасы, экологиялық қылмыс, киберқылмыс, қаржылық қылмыстар және сыбайлас жемқорлық) қарсы іс-қимыл жөніндегі Өңірлік хаб құрылды.

 

 Оқу курстары мен ғылыми зерттеулер нәтижелерінің практикаға бағдарлануының жеткіліксіз деңгейі.

Ғылыми-педагогикалық құрамды қайта даярлау, біліктілігін арттырудың әлсіз жүйесі.

Оқу процесін автоматтандырудың, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізудің жеткіліксіз деңгейі.

Магистрлік және докторлық диссертацияларды практикалық және педагогикалық қызметке енгізудің төмен үлесі.

Құқық қорғау органдарының ғылыми қызметін бюджеттік қаржыландырудың болмауы.

Материалдық-техникалық базаның жеткіліксіздігі.

Академияның басылымдары мен жарияланымдарының оның ішінде рейтингтік журналдарда төмен саны,

Білім және ғылым саласындағы Бақылау комитеті ұсынған жеке баспа басылымдарының болмауы;

 

2. МИССИЯ, СТРАТЕГИЯЛЫҚ КӨЗҚАРАС ЖӘНЕ ҚАҒИДАТТАР

Миссиясы:

Үздік отандық дәстүрлер мен әлемдік тәжірибені ұштастыру негізінде оқыту және ғылым арқылы Құқық қорғау қызметіне бірегей үлес қосу.

Пайымдауы:

Академия құқық қорғау саласында тәжірибесімен және инновациялармен ғылым және білім беру саласында алдыңғы қатарлы оқытумен, танымал көшбасшы болады.

Қағидаттар:

Кәсібилік:

Біз кәсіптің жоғары біліміне ие болдық, парадигманың ауысуына бейімдейміз және білім мен ғылымда трендтерді өзіңіз қалыптастыра аламыз.

Клиентке бағдарлау:

Біз тапсырыс берушілер мен азаматтардың (тұтынушылардың) қажеттіліктерін қанағаттандыра отырып, ең жоғары сапалы білім беру және ғылыми қызметтерді ұсынуға тырысамыз.

Мәртебе

Біз этикалық мінез-құлықтың ең жоғары стандарттарын ұстанамыз. Біз үлгі болуымызбен және жұмысқа деген қатынасымызбен отандастарымыздың және серіктестеріміздің сеніміне лайықпыз.

Құрмет

Біз адамдар мен идеялардағы айырмашылықты бағалаймыз. Біздің өзара қарым-қатынасымыздың негізі адалдық, абырой және қолдау.

Артықшылық

Біз өз ісімізде ең үздік болуға ұмтыламыз. Біз үнемі оқудамыз және жетілдірілудеміз.

Серіктестік

Біз ынтымақтастық үшін ашық және үздік халықаралық тәжірибені енгіземіз.

 

СТРАТЕГИЯЛЫҚ МАҚСАТТАР МЕН МІНДЕТТЕР

№1 МАҚСАТ БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНІҢ САПАСЫН ЖОҒАРЫЛАТУ

Мақсатты индикатор – әлемдік стандарттардың деңгейіндегі сапалы білім беру процесін ұйымдастыру.

Нәтижелер көрсеткіші:

— 2023 жылға қарай постаккредитациялық кезеңге Тәуелсіз агенттіктің (IQAA) ұсынымдары 90-95%-ға орындалатын болады.

— 2023 жылға қарай Академияда біліктілігін арттырған құқық қорғау органдарының қызметкерлері (ІІМ басқа) 75%-ды құрайды.

— 2023 жылға қарай Академия ТМД елдерінің прокурорлық-тергеу жұмысшыларын оқыту бойынша базалық ұйым мәртебесін алуы.

Мақсат пен көрсеткіштерді орындау нәтижесі құқық қорғау органдарының қызметкерлерін оқытуда тәжірибелік компонентін нығайтуы тиіс және келесі шаралар қолданылатын болады:

— постаккредитациялық кезеңде Тәуелсіз агенттіктің (IQAA) ұсынымдарын жүзеге асыру 90-95%-ды құрайды. Оларды кезекті орындау үшін іс-шаралар жоспары құрылып, онда нақты мерзімдер мен жауапты орындаушылар белгіленеті болады.

— профессорлық-оқытушылық құрамды оқытудың заманауи нысандарына, әдістеріне, құралдары мен технологияларына оқыту (Ғылыми-педагогикалық шеберлік мектебі);

— профессорлық-оқытушылық құрамның құқық қорғау және мемлекеттік органдарда, ЖОО-дағы стажировкасы;

— андрогогикаға («аudit-learing) негізделген белсенді оқыту әдістерді: кейстерді (кейстерді талдау арқылы оқыту теориясының үлесін арттыру /неміс, британ тәжірибесі/; шынайы істердің негізінде кейстерді әзірлеу), симуляциялық тренингтерді, топтық жобаларды, геймификацияны және т.б. қолдану арқылы оқу курстарын өткізу;

— жоғарғы оқу орнынан кейінгі білім берудің үштілдік бағдарламасын енгізу;

— тыңдаушылар мен білім алушылардың оқу үдерісіне қанағаттану деңгейін жоғарылату;

— білім беру процесін жүргізудегі озық тәжірибені, инновациялық оқыту технологияларын зерделеу және енгізу, оның ішінде жеке білім беру әдістерін әзірлеу.

1.1. Міндет. Білім беруде тәжірибеге бағытталған әдісті дамыту

Міндеттердің нәтижелері мынаға мүмкіндік береді:

— Білім беру бағдарламалары мен оқу курстарының материалдарының тәжірибеге бағытталғандығының деңгейін жоғарылатады.

Келесі шаралар қолданылатын болады:

Білім беру тақырыптары мен нысандарына деген құқық қорғау органдарының қажеттілігіне байланысты талдау жүргізілді;

Жұмыс берушілер жоғарғы оқу орнынан кейінгі оқу бағдарламаларын (модульдік білім беру бағдарламасы), біліктілікті арттыру оқу курсатарын саралауға қатысады.

Тәжірибедегі қызметкерлер пәндер бойынша сабақ өткізуге шақыртылады.

1.2. Міндет. Академияда білім алған және біліктілігін арттырған құқық қорғау органдары қызметкерлерінің санын арттыру

Міндеттердің нәтижелері мынаға мүмкіндік береді:

— Академия қабырғасында оқыту мен біліктілікті арттырудан өткен құқық қорғау органдары (ІІМ-нен басқа) қызметкерлерінің үлесін арттыру.

Келесі шаралар қолданылатын болады:

— қашықтықтан оқыту нысанында қызметкерлердің біліктілігін арттыру үшін оқу модульдері әзірленді;

— Салық органдарына қызметкерлердің біліктілігін арттыру мақсатында ТМД-ға қатысушы мемлекеттердің базалық ұйымы мәртебесі аясында оқыту іс-шаралары өткізілді;

— жоғарғы оқу орнының бағдарламалары бойынша қашықтықтан оқыту нысанында білім алуға мүмкіндік;

— Өңірлік Хаб бағыттары бойынша оқыту іс-шаралары өтті;

— шет елдерінде прокуратура органдарының қызметкерлерін оқыту ұйымдастырылды, сондай-ақ Президенттік резервте тұрған қызметкерлерді де.

1.3. Міндет. IT-технологиялардың мүмкіндіктерін оқу процесінде қолдануды кеңейту

Бұл міндетті орындаудың нәтижесі оқу үрдісін басқаруға, соның ішінде ғылыми зерттеулер жүргізуге және кітапхана жүйесінің жұмысын максималды автоматтандыруға мүмкіндік береді.

Келесі шаралар қолданылатын болады:

— оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етудің қолжетімділік жүйесін құру, оның ішінде кешенді кітапханалық жүйесі енгізілді;

— «Е-Академия» жүйесінің модульдері әзірленді және іске қосылды;

— ведомствоаралық ғылыми-ақпараттық жүйесінің жұмысы жетілдірілді.

 

№2 МАҚСАТ ҚҰҚЫҚ ҚОРҒАУ ОРГАНДАРЫНДАҒЫ ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН ЖЕТІЛДІРУ

Бұл мақсатқа жетудің нәтижесі ведомствоаралық зерттеулердің тиімділігін арттыруға, құқық қолдану тәжірибесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін, ғылыми ортада Академияның имиджін және магистрлік және докторлық диссертациялардың нәтижелерін тәжірибеге және педагогикалық қызметке енгізу үлесін жоғарылатуға мүмкіндік береді.

Келесі шаралар қолданылатын болады:

— құқық қорғау органдарының тәжірибе қажеттіліктеріне байланысты білім алушылардың магистрлік және докторлық диссертациялардың тақырыптарын қалыптастыруға қатысуы;

— ғылыми қызметкерлердің басылу және жариялану белсенділігі (жетекші халықаралық журналдарда, оның ішінде импакт-факторы бар журналдарда, білім және ғылым Комитеті ұсынған ғылыми баслымдарда);

— Академияның құқық қорғау және мемлекеттік органдармен, халықаралық және үкіметтік емес ұйымдармен, отандық және шетелдік жоғарғы оқу орындарымен бірге зерттеулер жүргізуі, соның ішінде авторлық ұжымдарға қатысуы;

— құқықтық жағдайлардың жеке математикалық модельдерін, бағалауды, талдау әдістерін әзірлеу;

— ғылыми зерттеулердің (жетістіктерді) нәтижелерін кең ақпараттық алаңдарда жариялау;

— магистрлік және докторлық диссертациялардың нәтижелерін тәжірибеге, ғылыми және білім беру қызметіне енгізу деңгейін жоғарылату (оқу жылында аяқталған жұмыстардың санының %-нан);

— жүргізілген ғылыми зерттеулердің аясында Академиядағы білім алушылардың ұсыныстарын жалпылау.

 

№3 МАҚСАТ. КӘСІБИ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ ӨНІМДІ КАДР ҚҰРАМЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Осы мақсаттың нәтижесі Академияны жоғары білікті кадрлармен қамтамасыз етуге, қызметкерлердің үздіксіз оқыту жүйесін құруға және олардың кәсіби деңгейін арттыруға мүмкіндік береді.

Жыл сайын ғылыми-педагогикалық құрамның жалпы санынан ғалымдар мен практик-мамандардың үлесі артады.

Келесі іс-шараларды өткізу қажет:

— Академияға жұмысқа кәсіби практиктерді (жұмыс өтілі 5 жылдан кем емес), ғалымдарды (з.ғ.к., з.ғ.д, Phd докторларын) тарту;

— Академия қызметкерлерінің біліктілігін арттыру үшін курстар, семинарлар, соның ішінде заңнама мен халықаралық тәжірибені зерттеу бойынша апта сайынғы сабақтар ұйымдастыру;

— Қызметкерлердің ғылыми біліктілігін арттыру, соның ішінде ғылыми дәреже мен атақ алуға ынталандыру;

— Академия қызметкерлеріндегі мемлекеттік тілдің әлеуметтік-коммуникативтік қызметін кеңейту;

— латын әліпбиіне көшуге байланысты Академия қызметкерлерін мемелекеттік тілде жазуға бейімдеу мен қайта оқытуды ұйымдастыру;

— Академия қызметкерлеріне ағылшын тілін оқыту.

3.1. Міндет Академидағы моральдық-психологиялық климатты жақсарту

Осы міндеттің нәтижесі Академия қабырғасында сенім мен ашықтық сезімін тудырады, ұжымдағы қызметкерлердің моральдық-психологиялық климатымен қанағаттану деңгейін жоғарылатуға мүмкіндік береді.

Келесі іс-шараларды өткізілетін болады:

— Ұжымдық мәдениетті нығайтуға бағытталған спорттық және басқа да мәдени көпшілік іс-шараларды ұйымдастыру;

— Білім алудағы жоғары жетістік көрсеткен, спорттық және мәдени-көпшілік шараларға, қоғамдық жұмысқа қатысқан ең белсенді қызметкерлерді, білім алушылар мен тыңдаушыларды ынталандыру.

 

№4 МАҚСАТ — ИМИДЖДІК ЖҰМЫСТЫ АРТТЫРУ

Бұл мақсаттың нәтижелері қоғамда Академияны БАҚ мен әлеуметтік желілер арқылы қабылдау деңгейін арттыруға ықпал етеді.

Келесі іс-шараларды өткізілетін болады:

— Академияда өткен іс-шаралардың БАҚ пен интернет-ресурстарда (пресс-релиздер) ақпараттық сүйемелденуін қамтамасыз ету;

— Әлеуметтік желілердегі оқырмандар санын арттыру(Facebook, Instagram, Твитер, Теlegramm);

— Академия қызметі туралы видеоролик әзірлеу және шығару;

— Академия қызметі туралы ақпараттық-анықтамалық материалдар әзірлеу;

— Академия профессор-оқытушылық құрамының жарияланымдарының белсенділігін арттыру.

 

№5 МАҚСТАТ — ӘРІПТЕСТІК БАЙНАЛЫСТАРДЫ АРТТЫРУ, ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАТЫНАСТАРДЫ ДАМЫТУ

Осы мақсаттың нәтижесі отандық, шетелдік және халықаралық ұйымдармен ынтымақтастықты нығайтады, ұзақ мерзімді серіктестік жүйесін құруға мүмкіндік береді.

Орындау үшін келесі шараларды қолдану қажет:

— Академияның басқа шетелдік білім беру мекемелерімен ынтымақтастығын арттыру;

— Халықаралық және шетелдік ұйымдармен (БҰҰ, ЕЫҚҰ, ЕК және т.б.) өзара іс-әрекет ету;

— Өңірлік Хаб бағыттары бойынша ұлттық жаттықтырушыларды дайындау.

 

ҰЙЫМДАСТЫРУ ІС-ШАРАЛАРЫ

Стратегиялық мақсаттар мен бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету үшін қызметкерлер мен білім алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын заманауи оқу-материалдық базаны, ғимараттар мен құрылыстарды қоса алғанда, бірқатар ұйымдастыру шаралары талап етеді.

Нәтиже Академияны жұмыс және оқу үшін тартымды алдыңғы қатарлы білім беру мекемелеріне жеткізуге мүмкіндік береді.

Келесі шаралар қолданылатын болады:

— Құқық қорғау органдарына (ІІМ басқа) алғаш қызметке кіретін кандидаттарға кәсіби дайындық енгізу;

— Академияның «Болашақ» мемлекеттік стипендиясы шеңберінде құқық қорғау органдары қызметкерлерін оқыту бойынша провайдер мәртебесін алуы;

— «құқық қорғау қызметі» мамандығы бойынша бейіндік магистратураны енгізу;

— Академияғы ТМД елдерінің прокурорлық-тергеу қызметкерлерін оқыту бойынша базалық ұйым мәртебесін беру;

— құқық қорғау органдарының ғылыми қызметін бюджеттік қаржыландыру мәселесін пысықтау;

— «Құқық қорғау органдары академиясының Хабаршысы» ғылыми журналын БҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті ұсынған басылымдардың тізбесіне енгізу;

— Академияның кітапханалық қорын соның ішінде электрондық басылымдармен толықтыру;

— Академия жатақханасын күрделі жөндеуден өткізу мәселесін пысықтау;

— жана әкімшілік-тұрмыстық корпусқа ЖСҚ, БӨП және ТИР алуды пысықтау;

— Академия аумағын абаттандыруды қаржыландыру мәселесін пысықтау;

— имитациялық және оқытуға арналған трансформер-полигонын іске қосу;

— білім алушылар мен тыңдаушылардың әлеуметтік-тұрмыстық жағдайларын жақсарту;

— телестудияға арналған жабдық жиынтығын сатып алу.

 

СТРАТЕГИЯНЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ МЕХАНИЗМІ

Стратегияны жүзеге асыру механизмі мынаны қамтиды:

— жұмыс барысымен кездесулерді ұйымдастыру, Стратегияның орындалу мониторингісі, іс-шаралар Жоспарының жүзеге асырылуын бақылау;

— мониторнинг нәтижелері бойынша және ресми статистика есебінен стратегиялық ақпаратты үнемі жаңарту және толтыру;

— Стратегияны іске асыру туралы презентацияларды дайындау, оларды міндетті түрде Академия сайтынада орналастыру;

— Стратегия мен іс-шаралар Жоспарының орындалу нәтижелерін Ғылыми кеңестің отырысында қарастыру.

 

ҚОРЫТЫНДЫ

Осы Стратегияда қойылған міндеттерді іске асыру үшін Академияның негізгі қызмет бағыттары бойынша стратегиялық жоспарлау құжатын әзірлеу және бекіту жоспарлануда.

Оқу орнының стратегиясын жүзеге асыру Академияны одан әрі нығайтуға және дамытуға, құқық қорғау органдарында ғылым мен білім беру саласындағы көшбасшы ретінде озық оқыту, тәжірибе және инновациялармен қамтамасыз етеді.

 

НОРМАТИВТІК ҚҰЫҚТЫҚ АКТІЛЕР ЖӘНЕ БАСҚА ДА ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Қазақстан Республикасының 27 шілде 2017жылғы «Білім туралы» заңы;

Қазақстан Республикасының 18 ақпан 2011жылғы «Ғылым туралы» заңы;

Президенттің 24 тамыз 2009 жылғы №858 «2010-2020 жылдар кезеңінде құқықтық саясат тұжырымдамасын бекіту туралы» Жарлығы;

Президеттің 1 наурыз 2016 жылғы №205 «2016-2019 жылдарға арналған білім беруді дамыту мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы» Жарлығы;

Үкіметтің 25 сәуір 2016 жылғы «2016-2019 жылдарда білім беруді дамыту мемлекеттік бағдарламасын іске асыруға арналған іс-шаралар жоспарын бекіту туралы» Қаулысы;

Жоғары және жоғары оқу орыннан кейінгі білім берудің мемлекеттік стандарты (Үкіметтің 23 тамыз 2012 жылғы №1080 жарғысы);

Президенттің 14 желтоқсан 2012 жылғы Қазақстан халқына жолдауы;

«Қазақстан 2050» Стратегиясы: Қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты;

Президенттің 17 қаңтар 2014 жылғы «Қазақстан жолы – 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» Жолдауы;
Президенттің 2017 жылғы 31 қаңтардағы «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» Жолдауы;

Президенттің 20 мамыр 2015 жылғы «Ұлт жоспары – 100 нақты қадам» бағдарламасы.